TRENERZY



Tak prezentuje się nasz sztab trenerski, w nowiutkich strojach od naszego partnera technicznego - ZINA ⚽️👍👍👍

Górny rząd (od lewej): Marek Wysocki, Maciej Walkowiak, Szymon Konwiński, Wojciech Konwiński, Bartosz Wyżlic, Marcin Narloch.
Środkowy rząd (od lewej): Michał Szeremet, Tomasz Wysocki, Michał Konwiński, Kamil Tobolski, Paweł Kozłowski.
Dolny rząd (od lewej): Adam Karólczak ,Joanna Krukiewicz, Łukasz Delatowski.

 Trenerzy FKS Wisła Fordon oraz Szkółki Piłkarskiej Wisełka

Seniorzy

I Trener -  Tomasz Wysocki (725-747-533)
II Trener -  Adam Karólczak (502-036-413)
 

Juniorzy FKS Wisła Fordon

Rocznik 2005 - Junior A1

I Trener - Paweł Kozłowski  (669-409-559)
II Trener -  Adam Karólczak (502-036-413)

 

Rocznik 2007/2008 - Junior B1
I Trener - Paweł Kozłowski  (669-409-559)

 I Trener - Bartosz Wyżlic (505-708-934)

 

Rocznik 2009 - Trampkarz C1
I Trener - Łukasz Delatowski  (533-043-064)
 

 Rocznik 2010 - Trampkarz C2
I Trener - Bartosz Wyżlic (505-708-934)

II Trener - Michał Szeremet 


Rocznik 2011 - Młodzik D1
I Trener -  Kamil Tobolski (732-891-578) 

 

Rocznik 2012 - Młodzik D2

I Trener - Łukasz Delatowski  (533-043-064)

 

Rocznik 2013 - Orlik starszy E1
I Trener - Marek Wysocki (661-116-653)
II Trener - Wojciech Konwiński (533-642-891)

 

Szkółka Piłkarska Wisełka Bydgoszcz-Fordon



Rocznik 2014 - Orlik młodszy E2

I Trener -  Michał Konwiński (793-555-121)

II Trener Maciej Walkowiak


Rocznik 2015 - Żak starszy F1

I Trener - Szymon Konwiński (515-058-668)
 

Rocznik 2016 - Żak młodszy F2

I Trener - Wojciech Konwiński (533-642-891)

II Trener - Łukasz Delatowski  (533-043-064)

 

Rocznik 2017 - Skrzaty G1

 I Trener - Marek Wysocki (661-116-653) 

 II Trener - Joanna Krukiewicz (665-105-300)

 

Rocznik 2018 - Skrzaty G2

 I Trener - Marek Wysocki (661-116-653) 

 II Trener - Joanna Krukiewicz (665-105-300)

 

Grupa dziewczynki

 I Trener - Joanna Krukiewicz (665-105-300)

 

Młodsze grupy 

Trener koordynator - Tomasz Wysocki (725-747-533)

Wpisz szukane słowo i wciśnij Enter